Változások a kiszolgálásban és a nyitva tartásban! Részletek itt!

Változás üzleteinkben

Budapest

A kialakult egészségügyi veszélyhelyzethez alkalmazkodva budapesti üzletünkben az alábbi lehetőségekkel igyekszünk partnereink, vásárlóink igényeit kiszolgálni:

Nyitva tartás változás (amíg a hatályos rendeletek nem változnak): H-P: 08:00 – 15:00

Ügyeleti telefon (időpontegyeztetés nyitva tartási időn kívüli kiszolgáláshoz): Bernáth Tamás (+36 30) 474 9229

A kialakult egészségügyi veszélyhelyzethez alkalmazkodva budapesti üzletünkben az alábbi lehetőségekkel igyekszünk partnereink, vásárlóink igényeit kiszolgálni:

Nyitva tartás változás (amíg a hatályos rendeletek nem változnak): H-P: 08:00 – 15:00

Ügyeleti telefon (időpontegyeztetés nyitva tartási időn kívüli kiszolgáláshoz): Bernáth Tamás (+36 30) 474 9229

Kiszállítás (nyitva tartási idő előtt, vagy után): A vásárlással – üzletbe jutással, és ott tartózkodással – járó fertőzés veszély elkerülése érdekében szolgáltatásaink körét Budapesten kiszállítással bővítjük! Kérnénk, hogy a felmerülő igényt minden esetben előzze meg személyes-telefonos egyeztetés (telefonszámok alul)! A kiszállítás Budapest XVI. kerületben és a környező kerületekben (XIV. – XV. – X. – XVII.), illetve a környező településekre (Csömör, Kistarcsa, Nagytarcsa) értékhatártól függetlenül INGYENES. Budapest egyéb kerületeiben és az agglomeráció más településeire Nettó 10.000.- HUF feletti vásárlás esetében INGYENES, Nettó 10.000.- HUF alatti vásárlás esetében nettó 1.000.- HUF a kiszállítási díj. (A megadott költség a maximum díj, ami az aktuális kiszállítások összevonásának függvényében csökkenhet!)

Csomagküldés (GLS): Díjak, és információk: www.csomag.hu

Bármilyen további kérdéssel, kéréssel forduljon hozzánk bizalommal!

E-mail:postmaster@autex.axelero.net
Üzlet:(+36 1) 403 8431
Bernáth Tamás:(+36 30) 474 9229
Marton Gyula:(+36 30) 954 3738

Dunaújváros

Ügyeleti nyitva tartás | Tájékoztató

Tisztelt Partnereink, Vásárlóink!

A koronavírus okozta veszélyhelyzet következményeként városunk több ipari üzlete a bezárás mellett döntött. Mi is mérlegeltük ennek lehetőségét, de az Önök érdekei miatt is, egy más megoldásban gondolkozunk. 2020. 03. 23-tól üzletünkben ügyeleti jelleggel leszünk jelen, ami azt jelenti, hogy továbbra is utolérhetőek leszünk munkaidőben, de szolgáltatásainkat és kiszolgálásunkat módosítani kívánjuk.

A bejárati ajtó alaphelyzetben zárva lesz, kérjük Önöket, hogy megrendeléseiket telefonon (telefonszámok alul), illetve e-mail (autex@invitel.hu) formájában küldjék meg, s amíg nem jelzünk vissza ne jöjjenek érte! A rendeléseket összekészítjük, s amennyiben a visszajelzésünket követően érkeznek érte, az ajtóban átadjuk és elvesszük az Önöknek előre jelzett, az Önök által kiszámolt ellenértéket. (A veszélyhelyzet megszüntetéséig bankkártyás fizetésre nem lesz mód!) Az eddigiektől eltérően behozott minta alapján nem azonosítunk be semmilyen terméket, az előzetes telefonos egyeztetés során azonban segítünk a beazonosítást elvégezni!

Arra kérjük Önöket, hogy amikor az áruért jönnek, viseljenek maszkot és lehetőleg kesztyűt is! Aki szállítólevélre viszi el a termékeket, kérjük hozzon magával tollat is! Bízva abban, hogy a fenti módosítások valamennyiünk egészségének megóvását biztosítják, kérjük együttműködésüket! Reméljük a vírus veszélyhelyzet mihamarabb feloldásra kerül, s akkor tovább folytathatjuk hagyományos együttműködésünket!

Köszönjük megértésüket!